Sosnowiec: Dostawa materiałów elektrycznych, teletechnicznych, mechaniki pojazdowej, malarskich, stolarskich, budowlanych, wodno-kanalizacyjnych
Numer ogłoszenia: 55954 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219, 2635719.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów elektrycznych, teletechnicznych, mechaniki pojazdowej, malarskich, stolarskich, budowlanych, wodno-kanalizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, teletechnicznych, mechaniki pojazdowej, malarskich, stolarskich, budowlanych, wodno-kanalizacyjnych. Zamówienie składa się z 6 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Kod CPV: Pakiet nr 1 - Części i akcesoria do mechaniki samochodowej i wózków inwalidzkich 09210000-4 Preparaty smarowe 34300000-0 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 34432000-4 Części i akcesoria do rowerów 33193225-2 Opony do wózków inwalidzkich 33193200-1 Części i akcesoria do pojazdów i wózków inwalidzkich Pakiet nr 2 - Materiały instalacyjne elektryczne i teletechniczne 31210000-1 Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych 31211300-1 Bezpieczniki 31211310-4 Wyłączniki 31220000-4 Elementy składowe obwodów elektrycznych 31221000-1 Przełączniki elektryczne 31224100-3 Wtyki i gniazda 31224810-3 Przedłużacze 31532920-9 Żarówki i świetlówki 31600000-2 Sprzęt i aparatura elektryczna 31611000-2 Zestawy instalacji elektrycznej 31682000-0 Wyroby elektryczne 32500000-8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 32551000-0 Kable telefoniczne i podobny sprzęt 32552110-1 Telefony bezprzewodowe Pakiet nr 3 - Materiały instalacyjne wodno-kanalizacyjne 42131000-6 Krany, kurki i zawory 44618310-1 Korki 44618320-4 Zatyczki 44163100-1 Rury 44411700-1 Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary 44411300-7 Umywalki 34312500-2 Uszczelki Pakiet nr 4 - Materiały malarskie 44810000-1 Farby Pakiet nr 5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy i inne 44520000-1 Zamki, klucze i zawiasy 44530000-4 Zaczepy 44540000-7 Łańcuch Pakiet nr 6 - Materiały budowlane 14211000-3 Piasek 14810000-2 Wyroby ścierne 24910000-6 Kleje 44111000-1 Materiały budowlane 44111100-2 Cegły 44111200-3 Cement 44112200-0 Wykładziny podłogowe 44171000-9 Płyty (budowlane) 44190000-8 Różne materiały budowlane 44192200-4 Gwoździe 44921200-4 Wapno 44221200-7 Drzwi 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilości znajdują się w załącznikach nr 4.1 ÷4.6 do SIWZ. 3. Przedmiot umowy rozliczany będzie na podstawie faktur częściowych w cyklach miesięcznych, wystawionych w oparciu o kwity WZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej dostawy (w cyklach miesięcznych) przedmiotu zamówienia z rozładunkiem do wskazanych obiektów szpitalnych tj. przy ul. Szpitalnej 1, w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego (potwierdzenie w dniu dostawy przez zamawiającego), osobistego za potwierdzeniem kwitu WZ przez osobę upoważnioną w siedzibie dostawcy. 5. Termin płatności: do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionego oryginału faktury. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia posiadający wymagane prawem (wydane przez uprawniony organ) aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (aktualne atesty PZH, aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności). 7. Wykonawca zapewni, że zaoferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe co do opakowania i przechowywania. 8. Wykonawca zobowiązuję się do przedłożenia na życzenie zamawiającego, wymienionych dokumentów w trakcie postępowania przetargowego jak również w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie 2 dni od pisemnego powiadomienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 09.21.00.00-4, 34.30.00.00-0, 34.43.20.00-4, 33.19.32.25-2, 33.19.32.00-1, 31.21.00.00-1, 31.21.30.00-1, 31.21.13.10-4, 31.22.00.00-4, 31.22.10.00-1, 31.22.41.00-3, 31.22.48.10-3, 31.53.29.20-9, 31.60.00.00-2, 31.61.10.00-2, 31.68.20.00-0, 32.50.00.00-8, 32.55.10.00-0, 32.55.21.10-1, 42.13.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu ul. Szpitalna 1 41-219 Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w SP Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Części i akcesoria do mechaniki samochodowej i wózków inwalidzkich.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Materiały instalacyjne elektryczne i teletechniczne.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Materiały instalacyjne wodno-kanalizacyjne.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Materiały malarskie.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy i inne.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Materiały budowlane.