Sosnowiec: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I PROBÓWEK Numer sprawy: ZP-2200-27/13
Numer ogłoszenia: 188822 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I PROBÓWEK Numer sprawy: ZP-2200-27/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zamówienie składa się z 26 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.13.21-6, 33.14.13.23-0, 33.14.13.20-9, 33.19.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Wartość o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 4. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 5. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. 6. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 12. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu. 13. Zmiana, o której mowa w ust. 12 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie o tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Sprzęt dla pracowni Endoskopii.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Elektroda do Generatora Liga Sure CPV: 33100000-1,.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Mikrokuwety CPV: 33140000-3.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Akcesoria do drenażu CPV: 33141642-2,.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Worki do zbiórki moczu CPV: 33141600-6,.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Cewniki i akcesoria do badań urodynamicznych CPV: 33141200-2,.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Igły do punkcji mostka i trepanobiopsji CPV: 33141320-9,.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Kaniule CPV: 33141220-8,.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Sprzęt do anestezji CPV: 33171100-0,.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Zestawy do terapii CPAP CPV: 33157000-5,.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Różny sprzęt medyczny CPV: 33140000-3,.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Dreny chirurgiczne CPV: 33141640-8, 33141220-2, 33141642-2,.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Zestaw do biopsji wątroby kod CPV: 33141620-2,.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Sprzęt laryngologiczny CPV: 33140000-3,.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15- Dren odpływu do pompy artroskopowej CPV: 33140000-3.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16- sprzęt urologiczny CPV: 33141323-0.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Drobny sprzęt medyczny CPV: 33140000-3,.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Sprzęt anestezjologiczny CPV: 33171100-0,.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - Sprzęt do iniekcji CPV: 33141310-6, 33141320-9, 33141400-4, 33194000-6,.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Przyrząd do przetaczania płynów do pompy TERUMO CPV: 33194100-7,.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - Cewniki, dreny, sondy CPV: 33141200-2, 33141640-8, 33141641-5,.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 - Sprzęt do anestezji CPV: 33171100-0,.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - Smoczki dla niemowląt CPV: 33681000-7.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24 - Rękawice chirurgiczne sterylne CPV: 33141420-0..


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 - Sprzęt położniczy CPV: 33140000-3.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26 - Probówki do pobierania krwi CPV: 33192500-7.