Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia [2]
Załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia [4]
Załącznik nr 1.1 Nomenklatura diet + opis [5]
Załącznik nr 1.2 Minimalna gramatura potraw [6]
Załącznik nr 1.3 liczba osobodni żywienia w 2015 r. [7]
Załącznik nr 1.4 Ilość zapotrzebowanych diet w Styczniu 2016 [8]
Załącznik nr 1.5 Ilość pacjentów w rozbiciu na poszczególne posiłki 2015 [9]
Załącznik 1.6 Realizacja diet [10]
Załącznik nr 1.7 Schemat pomieszczeń kuchni [11]
Załącznik nr 1.8 Schemat pomieszczeń piwnic [12]
Załącznik nr 1.9 Miesięczny koszt uzdatniania wody [13]
Załącznik nr 1.10 Mechanizm naliczania opłat za media [14]
Załącznik nr 1.11. Obmiar pomieszczeń [15]
Załącznik nr 1.12 Oddziały z podziałem na lokalizacje [16]
Załącznik nr 1.13 Porozumienie w sprawie gwarancji pracowniczych [17]
Załącznik nr 1.14 Zestawienie liczników do zamontowania [18]
Załącznik nr 1.15 Wykaz sprzętu i urządzeń [19]
Załącznik nr 1.16 Opis stanu technicznego kuchni 2016r. [20]
Załącznik nr 1.17 Regulaminy [21]
Załącznik nr 3.1. Formularz asortymentowo-cenowy [22]
Załącznik nr 4 – wzór umowy [23]
Załącznik nr 4.1 – porozumienie powrotne przejęcie pracowników (załącznik nr 7 do umowy) [24]
uchwała Zarządu w sprawie żywienia pacjentów [25]
KRS [26]
NIP [27]
REGON [28]
Wykaz wynagrodzeń i urlopów [29]
Informacja na temat wizji lokalnej [30]
Załącznik nr 1.1 Nomenklatura diet + opis [31]
Załącznik nr 1.2 minimalna gramatura potraw [32]
Załącznik nr 1.3 liczba osobodni żywienia w 2015 r. [33]
Załącznik nr 1.4 Ilość zapotrzebowanych diet w Styczniu 2016 [34]
Załącznik nr 1.5 Ilość pacjentów w rozbiciu na poszczególne posiłki 2015 [35]
Załącznik 1.6 Realizacja diet [36]
Załącznik nr 1.12 Oddziały z podziałem na lokalizacje [37]
Odpowiedzi na pytania Wykonawców cz. 1 [38]
Zmodyfikowany załącznik nr 3.1. Formularz asortymentowo-cenowy [39]
Odpowiedzi na pytania Wykonawców cz. 2 [40]
Załącznik nr 1.15.A [41]
Odpowiedzi na pytania Wykonawców cz. 3 [42]
Informacja o przesunięciu terminu składania ofert na dzień 18.07.2016r. [43]
Odpowiedzi na pytania Wykonawców cz. 4 [44]
Protokół kontroli sanitarnej [45]
Aneks nr 6 [46]
Odpowiedzi na pytania Wykonawców cz. 5 [47]
Załącznik – wykaz wyparzaczy [48]
Odpowiedzi na pytania Wykonawców cz. 6 [49]
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – zmiana terminu składania ofert na dzień 18.07.2016r. [50]
Informacja o przesunięciu terminu składania ofert na dzień 20.07.2016r. [51]
Odpowiedzi na pytania Wykonawców cz. 7 [52]
Zmodyfikowany Załącznik nr 4.1 porozumienie-powrotne przejęcie pracowników (załącznik nr 7 do umowy) [53]
Załącznik nr 4 – wzór umowy – MODYFIKACJA [54]
Odpowiedzi na pytania Wykonawców cz.8 [55]
UWAGA!
Modyfikacja SIWZ w zakresie Formularza ofertowego [56]
Zmodyfikowany załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz oferty [57]
Zmodyfikowany załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz oferty – wersja Word [58]
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia-2 – zmiana terminu składania ofert na dzień 20.07.2016r. [59]
Ogłoszenie wyniku postępowania [60]