Skargi i wnioski

Skargi i wnioski można kierować:

1. na adres: Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o. w restrukturyzacji, ul. Emila Zegadłowicza 3, 41-200 Sosnowiec.
2. osobiście, telefonicznie lub mailowo:

Biuro Zarządu Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o. w restrukturyzacji, ul. Emila Zegadłowicza 3 , 41-200 Sosnowiec,
II piętro budynku A, pokój nr 18, w dni robocze w godz. od 08.00 do 15.00, tel. (32) 4130 321, e-mail: biurozarzadu@szpital.sosnowiec.pl

Rzecznik Praw Pacjenta w Warszawie, Telefoniczna Informacja Pacjenta: 800 190 590 (czynna całą dobę).
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa, kancelaria@rpp.gov.pl, fax: (22) 506 – 50 – 64
https://www.gov.pl/web/rpp/